Data: 28.01.2009
Kategoria:
Aktualności
Życie miodem słodzone
Kampania „Życie miodem słodzone” ma zasięg ogólnopolski. W ramach podejmowanych działań można zobaczyć reklamę w telewizji promującą naturalny miód (stacje ogólnopolskie, regionalne i kanały tematyczne), reklamę w prasie, internecie oraz radiu. Celem organizatorów jest również zainspirowanie mediów w Polsce do podjęcia szerokiej dyskusji na temat dobroczynnych właściwości miodu i produktów pszczelich. Naturalny miód pokazywany jest jako wartościowy i pyszny element codziennej diety całej rodziny, a także znakomity dodatek kulinarny. Kampania ma przekonać konsumentów, że miód powinien gościć na naszych stołach każdego dnia.
Poza działaniami reklamowymi w mediach, w sklepach pojawią się również plakaty kampanii. Ich zadaniem będzie zachęcenie konsumentów do skierowania kroków w stronę półki z miodem pszczelim, gdzie znajdą bogactwo jego smacznych i pożywnych odmian.