Pojęcie miodu ekologicznego zaistniało z chwilą pojawienia się innych produktów określanych tym mianem. Produkty te pochodzą z pasiek ekologicznych, gdzie nie wolno stosować żadnych
Książka ta wydana jest przez Agencję Wydawniczo-Usługową „Emilia”, której właścicielem jest Krystyna Rożnowska. Książka jest kompendium wiedzy o miodzie, produktach pszczelich i ich działaniu, także
Branża przyznaje, że dzięki kampanii wzrosło zainteresowanie miodem wśród Polaków. 93% osób, które zetknęły się z kampanią stwierdziło, że zachęciła ich ona do zakupu
Kongres W centrum kongresowym Le Corum, jak informują organizatorzy, w 7 zespołach problemowych przez 5 dni, obradowało 500 uczonych z 70 krajów. Asystowało im 200
W centrum kongresowym Le Corum, jak informują organizatorzy, w 7 zespołach problemowych przez 5 dni, obradowało 500 uczonych z 70 krajów. Asystowało im 200 wystawców
Konferencję rozpoczęła krótka prezentacja wideo z międzynarodowego kongresu pszczelarskiego Apimondia, który odbył się w dniach 15-20 września we francuskim mieście Montpellier. Ten kilkudniowy cykl
Zaletą jest brak okresu karencji, oraz brak pozostałości w miodzie po jego zastosowaniu co wynika ze stosowania w jego produkcji wyłącznie naturalnych składników. Mgr Agnieszka Radom –
Na tle historii i współczesnego pszczelarstwa pokazuje zastosowanie w profilaktyce i leczeniu wszelkich produktów pszczelich. Po raz pierwszy przedstawiona jest lista miodów będących Produktami Tradycyjnymi,
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.