Nagroda specjalna w kampanii Carrefour
Ponownie zostaliśmy wyróżnieni przez markę Carrefour w kampanii Autodiagnostyk, która w tym roku nosiła tytuł: „Wyzwanie dla dostawców – Odżywianie i dobre samopoczucie!”. Tym razem kapituła przyznała nam wyróżnienie specjalne za spójność i ciągłość działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, za które otrzymaliśmy główną nagrodę 2 lata temu. Jury zauważyło, że trzymamy się swoich założeń i zasad bez względu na to, czy bierzemy udział w konkursie czy nie – co bardzo nas cieszy.
Kampania Autodiagnostyk opracowana przez Carrefour ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać produkty lub inicjatywy promujące zbilansowaną dietę i zdrowy tryb życia.
Gratulujemy zwycięzcom tegorocznej edycji kampanii.
Więcej informacji o kampanii 2015:
https://bartnik.pl/carrefour-nagrodzil-dostawcow-marki-wlasnej/