Konsumencki Lider Jakości 2014

Konsumencki Lider Jakości 2014

W kolejnej edycji programu marka „Sądecki Bartnik” otrzymała „Złote Godło” w kategorii „Miody”.

klj_2014_1_smKonsumencki Lider Jakości jest ogólnopolskim, promocyjnym programem konsumenckim realizowanym przez Redakcję „Strefy Gospodarki” – niezależnego dodatku ukazującego się wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych – zdaniem konsumentów – marek i firm obecnych na polskim rynku produkcji, handlu i usług, a badania ankietowe konsumentów przeprowadzane są przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Analiza naukowców nie tylko identyfikuje rynkowych liderów, ale również dostarcza wiedzy na temat jakości wybieranych przez konsumentów produktów i usług oraz motywów ich zakupu. Daje również wiedzę o stopniu rozpoznawalności produktów i usług (tzw. wskaźnik świadomości marki), a także pozwala określić tzw. poziom lojalności konsumenta wobec producentów oraz usługodawców.

Ubiegający się o tytuł „Konsumenckiego Lidera Jakości”, dzięki poddaniu się niezależnej ocenie uzyskują ważne dla siebie informacje, zebrane w raporcie końcowym.

W naszym przypadku warto zwrócić uwagę na trzy elementy podsumowujące raport w kategorii „Miody”.Respondenci badań w odpowiedzi na pytanie o markę „Sądecki Bartnik” zauważali najczęściej:

  • Marka lubiana przeze mnie i moją rodzinę, oferuje dobry smak i wysoką jakość 
  • Długa obecność na rynku 
  • Nie przepadam za miodami, ale ten naprawdę jest pyszny – zarówno do tostów jak i wypieków oraz potraw mięsnych /żeberka w miodzie

klj_2014_2_sm

Skojarzenia związane z marką „Sądecki Bartnik”:

  • Prawdziwy Miód
  • Bardzo dobre
  • Przystępna cena

O naszych Klientach dowiadujemy się, że największą ich grupę stanowią Konsumenci poniżej 34 roku życia (59,1%), druga pod względem wielkości grupa to osoby powyżej 45 roku życia (21,5%), a trzecia osoby od 35 do 44 lat (19,4 %).
Cieszymy się niemal równym uznaniem pośród kobiet (50,5%), jak i mężczyzn (49,5%).

Konsumenci zgodnie twierdzą, że jesteśmy jedną z najlepiej odbieranych marek miodowych na polskim rynku artykułów spożywczych.