Carrefour nagrodził dostawców marki własnej
22 października w Centrum Smak Kariery Carrefour, podczas spotkania dostawców marki własnej, odbyła się uroczystość wręczenia nagród w tegorocznej kampanii Autodiagnostyka pod nazwą: „Wielkie wyzwanie dla dostawców w zakresie ochrony klimatu”. Nagrodzeni zostali dostawcy marki własnej, którzy zaprezentowali najwyżej ocenione dobre praktyki na rzecz ochrony klimatu. Tematyka kampanii ściśle związana jest z zaangażowaniem Grupy Carrefour, która jest partnerem szczytu klimatycznego COP21 odbywającego się na przełomie listopada i grudnia w Paryżu.
Głównym laureatem Autodiagnostyka została firma „Sądecki Bartnik”, która produkuje pod marką własną Carrefour miody i produkty pszczele. Doceniony został ich projekt „Pomóżmy pszczołom – pszczoły pomogą nam”, którego głównym walorem jest dążenie do utrzymania naturalnego stanu przyrody, ochrona pszczół i walka z pestycydami. Zwycięzca otrzymał nagrodę specjalną w postaci miesięcznej kampanii reklamowej swoich produktów w sieci hipermarketów Carrefour i będzie przedstawicielem Carrefour Polska podczas spotkania laureatów kampanii Autodiagnostyk z całego świata, które odbędzie się w listopadzie we Francji.
Przyznano również po 2 wyróżnienia w kategoriach: Strategia i Inwestycje oraz Technologia i Edukacja. W pierwszej kategorii jury wyróżniło Bonduelle Polska za projekt uprawy bezorkowej i Delitissue, która zamontowała u siebie instalację kogeneracji na bazie turbiny gazowej, redukując zużycie energii elektrycznej i emisję CO2 do atmosfery. W drugiej kategorii wyróżniono Importaco Poland za zainstalowanie filtrów w urządzeniach wentylacyjnych linii technologicznych w zakładzie produkcyjnym oraz Zakład Produkcji Jogurtu „Magda” Janusz Kubit za projekt edukacyjny zwiększający świadomość pracowników w zakresie oszczędności energii elektrycznej.
Nagrody laureatom konkursu wręczyli Guillame de Colonges – Prezes Carrefour Polska oraz Barbara Kowalska – Senior Menedżer Działu Jakości. Przedstawiciele nagrodzonych firm zaprezentowali swoje wyróżnienia przed ponad 100-osobową widownią, złożoną z dostawców marki własnej, przedstawicieli kapituły konkursowej i pracowników Carrefour Polska.
W jury konkursu zasiadali eksperci zewnętrzni z obszaru ochrony środowiska i biznesu odpowiedzialnego społecznie: prof. Bolesław Rok z Akademii Leona Koźmińskiego, dr Piotr Manczarski z Politechniki Warszawskiej, Joanna Jaroch-Pszeniczna z Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, Anna Kołodziejczyk z Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Michał Bilecki z magazynu CR Navigator oraz przedstawicielki Carrefour Polska: Barbara Kowalska, Senior Menedżer ds. Jakości i Rozwoju Trwałego oraz Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR.
Biuro Prasowe Carrefour