Organizatorzy: Irlandzki Związek Pszczelarski, Związek Pszczelarzy Ulsteru (Irlandia Płn.), Ovation Group Prezydent kongresu Apimondia 2005: Philip McCabe, prezes Irlandzkiego Związku
Nasza grupa liczyła blisko 50 osób, wśród których byli przedstawiciele całego polskiego pszczelarstwa – właściciele firm pszczelarskich, liderzy organizacji pszczelarskich, reprezentanci
Nie wszystkie firmy z branży miodowej stać było na podjęcie tego finansowego wyzwania. Mimo to światowi potentaci w produkcji sprzętu pszczelarskiego nie zawiedli. Dużym zainteresowaniem uczestników
Pierwszy Kongres odbył się w Lozannie (Szwajcaria), następny w Antwerpii w 1997 roku, kolejny w Vancouver (Kanada) w 1999 roku. Rok 2001 to data Kongresu w Durbanie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.