Filozofia firmy

Filozofia firmy

Filozofię Gospodarstwa Pasiecznego „Sądecki Bartnik” odzwierciedla charakter pszczoły, której wizerunek stanowi jego logo. Pszczoła – symbol pracowitości, czystości, poświęcenia i przywiązania do rodziny doskonale obrazuje to, co dla naszej firmy jest najważniejsze. Wykorzystujemy właściwości zdrowotne miodu i produktów pszczelich, stawiając na pierwszym miejscu indywidualne potrzeby naszych klientów.

Głównym celem, którym kierowaliśmy się od samego początku istnienia przedsiębiorstwa, było zapewnienie pełnej satysfakcji naszym klientom i dołączenie do najlepszych  przedsiębiorstw branży.

Wytyczone przez nas cele odnoszą się przy tym nie tylko do wymogów jakościowych dotyczących produktów, ale także bezpieczeństwa i higieny pracy. Ten cel udało nam się osiągnąć poprzez realizację kompleksowego i wszechstronnego systemu zarządzania, którego skuteczność poddajemy stałemu sprawdzaniu przez uznane międzynarodowe instytucje certyfikacyjne.

Poprzez intensywną, opartą na wspólnym celu współpracę z naszymi klientami i dostawcami, a także ciągłe usprawnianie oraz intensywną działalnośc w zakresie badawczo-rozwojowym – zgodnie z polityką naszego przedsiębiorstwa – będziemy w stanie sprostać najwyższym wymogom także w przyszłości. Jednocześnie dumni jesteśmy z faktu, że nasi klienci dają wyraz uznania naszemu zaangażowaniu, wybierając nas jako swoich dostawców.

  • Znamy potrzeby naszych klientów – stanowią one bazę wyjściową dla naszych działań

  • Obserwujemy rynek oraz nasze środowisko i wyciągamy właściwe wnioski

  • Nasze procesy dostosowujemy do potrzeb rynkowych

  • We wszystkich segmentach naszej działalności dążymy do osiągnięcia najwyższej jakości

  • Koncentrujemy się na naszych mocnych stronach i optymalnie wykorzystujemy nasze zasoby

  • Za źródło naszego sukcesu uznajemy pozytywne postrzeganie nas przez naszych klientów

  • Nasz sukces opieramy na kompetentnych pracownikach.