Data: 10.08.2011
Kategoria:
Aktualności
Reportaże
Firmy rodzinne w „Bartniku”
„Budowaniu marki firmy rodzinnej w praktyce” poświęcone były spotkanie i warsztaty tematyczne zorganizowane 28 i 29 lipca 2011 r. w „Sądeckim Bartniku” przez Stowarzyszenie „Inicjatywa Firm Rodzinnych”.
W trzech modułach tematycznych, poprzedzonych wykładami omawiano zagadnienia zagadnień związane z analizą i strategią marki, a praca w zespołach pozwoliła na szerszą perspektywę spojrzenia na własną markę oraz podzielenie się opiniami i doświadczeniami.
Głównym celem warsztatów było nabycie praktycznych umiejętności planowania strategicznego marki w oparciu o przedstawione założenia i metody pracy, a także wymiana doświadczeń i poglądów, w twórczej atmosferze, poza rutyną pracy codziennej.
Szkolenie prowadziły Anna Nalazek i Monika Probosz.
Uczestnicy warsztatów mieli także okazję poznać bliżej „Sądeckiego Bartnika” – zwiedzili zakład, muzeum i skansen. Znalazł się także czas na wieczorne spotkanie z pogórzańskim folklorem, który zaprezentowała rodzinna kapela Matułów .