Życie miodem słodzone

Kampania „Życie miodem słodzone” ma zasięg ogólnopolski. W ramach podejmowanych działań można zobaczyć reklamę w telewizji promującą naturalny miód (stacje ogólnopolskie, regionalne i kanały tematyczne), reklamę w prasie, internecie oraz radiu. Celem organizatorów jest również zainspirowanie mediów w Polsce do podjęcia szerokiej dyskusji na temat dobroczynnych właściwości miodu i produktów pszczelich. Naturalny miód pokazywany jest jako wartościowy i pyszny element codziennej diety całej rodziny, a także znakomity dodatek kulinarny. Kampania ma przekonać konsumentów, że miód powinien gościć na naszych stołach każdego dnia.

Poza działaniami reklamowymi w mediach, w sklepach pojawią się również plakaty kampanii. Ich zadaniem będzie zachęcenie konsumentów do skierowania kroków w stronę półki z miodem pszczelim, gdzie znajdą bogactwo jego smacznych i pożywnych odmian.

 

www.zyciemiodemslodzone.info

 

Copyright © 1997-2024 Gospodarstwo Pasieczne "Sądecki Bartnik" sp. z o.o. (dawniej Gospodarstwo Pasieczne "Sądecki Bartnik" Janusz Kasztelewicz)
Sądecki Bartnik na