Sklep internetowy |
- O firmie/Sądecki Bartnik
- Oferta/nasze produkty i usługi
- Zwiedzanie /zapraszamy do nas
- Sklep/oszczędzaj – kupuj online
- Bartnik TV/platforma video
- Kontakt/wybierz dogodną formę
„Budowaniu marki firmy rodzinnej w praktyce” poświęcone były spotkanie i warsztaty tematyczne zorganizowane 28 i 29 lipca 2011 r. w „Sądeckim Bartniku” przez Stowarzyszenie „Inicjatywa Firm Rodzinnych”.
W trzech modułach tematycznych, poprzedzonych wykładami omawiano zagadnienia zagadnień związane z analizą i strategią marki, a praca w zespołach pozwoliła na szerszą perspektywę spojrzenia na własną markę oraz podzielenie się opiniami i doświadczeniami.
Głównym celem warsztatów było nabycie praktycznych umiejętności planowania strategicznego marki w oparciu o przedstawione założenia i metody pracy, a także wymiana doświadczeń i poglądów, w twórczej atmosferze, poza rutyną pracy codziennej.
Szkolenie prowadziły Anna Nalazek i Monika Probosz.
Uczestnicy warsztatów mieli także okazję poznać bliżej „Sądeckiego Bartnika” - zwiedzili zakład, muzeum i skansen. Znalazł się także czas na wieczorne spotkanie z pogórzańskim folklorem, który zaprezentowała rodzinna kapela Matułów .