Sklep internetowy |
- O firmie/Sądecki Bartnik
- Oferta/nasze produkty i usługi
- Zwiedzanie /zapraszamy do nas
- Sklep/oszczędzaj – kupuj online
- Bartnik TV/platforma video
- Kontakt/wybierz dogodną formę
Autor: Jerzy Wilde, Janusz Cichoń
Wydawca: Sądecki Bartnik; Nowy Sącz 1999 ISBN 83-410477-0-9 Stron: 168 Format: 16x23 cm Oprawa: miękka Waga: 0.30 kg |
Książka, która oddajemy do rąk Czytelnika, różni się zasadniczo od większości dotychczasowych opracowań, poświęconych pszczołom i produkcji pasiecznej. Różnica polega na innym podejściu do pszczelarstwa. Traktujemy je bowiem jako biznes. Uważamy, że duże pasieki mogą stanowić godziwe źródło dochodu dla pszczelarzy i ich rodzin. Wykazujemy, że dobrze zorganizowana i profesjonalnie prowadzona pasieka może przynosić zyski. Wykazujemy także jakie działania należy podjąć, by korzystnie sprzedawać produkty pszczele. Definiujemy podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i podajemy konkretne przykłady działań marketingowych. Zasadniczym celem, jakie chcemy osiągnąć, jest wskazanie kierunków rozwoju pszczelarstwa. Pragnęlibyśmy, aby przedstawione w książce wyniki naszych badań, zachęciły pszczelarzy do zmiany sposobu gospodarowania.