Sklep internetowy |
- O firmie/Sądecki Bartnik
- Oferta/nasze produkty i usługi
- Zwiedzanie /zapraszamy do nas
- Sklep/oszczędzaj – kupuj online
- Bartnik TV/platforma video
- Kontakt/wybierz dogodną formę
W kolejnej edycji programu marka „Sądecki Bartnik” otrzymała „Złote Godło” w kategorii „Miody”.
Konsumencki Lider Jakości jest ogólnopolskim, promocyjnym programem konsumenckim realizowanym przez Redakcję „Strefy Gospodarki” - niezależnego dodatku ukazującego się wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych - zdaniem konsumentów - marek i firm obecnych na polskim rynku produkcji, handlu i usług, a badania ankietowe konsumentów przeprowadzane są przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Analiza naukowców nie tylko identyfikuje rynkowych liderów, ale również dostarcza wiedzy na temat jakości wybieranych przez konsumentów produktów i usług oraz motywów ich zakupu. Daje również wiedzę o stopniu rozpoznawalności produktów i usług (tzw. wskaźnik świadomości marki), a także pozwala określić tzw. poziom lojalności konsumenta wobec producentów oraz usługodawców.
Ubiegający się o tytuł „Konsumenckiego Lidera Jakości”, dzięki poddaniu się niezależnej ocenie uzyskują ważne dla siebie informacje, zebrane w raporcie końcowym.
W naszym przypadku warto zwrócić uwagę na trzy elementy podsumowujące raport w kategorii „Miody”.Respondenci badań w odpowiedzi na pytanie o markę „Sądecki Bartnik” zauważali najczęściej:
Skojarzenia związane z marką „Sądecki Bartnik”:
O naszych Klientach dowiadujemy się, że największą ich grupę stanowią Konsumenci poniżej 34 roku życia (59,1%), druga pod względem wielkości grupa to osoby powyżej 45 roku życia (21,5%), a trzecia osoby od 35 do 44 lat (19,4 %).
Cieszymy się niemal równym uznaniem pośród kobiet (50,5%), jak i mężczyzn (49,5%).
Konsumenci zgodnie twierdzą, że jesteśmy jedną z najlepiej odbieranych marek miodowych na polskim rynku artykułów spożywczych.